Vas Dóra
Krízis-, változás, válság-, és katasztrófakommunikációs szaktanácsadó

Princz Katalin
mediátor, a konflitkuskezelés és a vitarendezési eljárások szakértője

Bemutatkozunk

Tizenöt éve dolgozunk együtt. Eleinte különböző üzleti kommunikációs projekteket vittünk közösen, marketing tanácsadást, szövegírást, online kommunikációt, PR vonalat, social médiát, ilyesmit.

Miközben folyamatosan képeztük magunkat, apránként fedeztük fel a hagyományos marketing célú kommunikációtól távolabb álló területeket. Beletanultunk a kríziskommunikációba, kiismertük a konfliktusok természetét.

Ma már elsősorban krízishelyzetekkel és konfliktusokkal dolgozunk. Kilátástalan helyzetbe sodródott ügyfelek keresnek fel minket, akiknek vagy a cége, vagy a magánélete futott zátonyra, és nem látják a „hogyan tovább”-ot. Abban támogatjuk a megbízóinkat, hogy

  • a nehéz szituációt könnyebben vészeljék át, és
  • ha van megoldás, akkor azt a lehető leghamarabb megtalálják.

ELŐADÁSOK

Előadásainkon a konfliktusok és a krízisek törvényszerűségeit igyekszünk minél szélesebb körben ismertté tenni. Az a küldetésünk, hogy minél többen felvértezzék magukat azokkal az alapismeretekkel, amivel kritikus helyzetben gyorsan tudnak felelős döntést hozni.

TRÉNINGEK

Tréningjeinken azt tanítjuk, hogyan lehet felkészülni ezekre a nehéz helyzetekre. Mit érdemes tudni a krízisek természetéről, a konfliktusok törvényszerűségeiről, hogy amikor eseleg bekövetkeznek, meglegyen az az ismeret, amiből fel lehet építeni a megoldást.

WORKSHOPOK

Workshopjainkon olyan helyzetek megoldását próbáljuk ki a gyakorlatban, amik a valós életben is előfordulhatnak. Kevesebb stresszel, rezíliensebben közelít a megoldáshoz az, akinek vannak elsajátított, begyaorolt módszeri, és felismeri, mikor kell esetleg segytséget kérnie.

KONZULTÁCIÓ

Minden krízishelyzet egyedi, minden konfliktus sajátos. Ha az általános ismeretek kevésnek bizonyulnak, maximális diszkréció mellett biztosítunk konzultációs lehetőséget ügyfeleinknek. Ezeken a konzultációkon a szakmaiság a mi feladatunk, a megoldást az ügyfél maga alakítja ki.

TANÁCSADÁS

Vannak olyan helyzetek, amikor az ügyfél kifejezetten tanácstalan, az ő megoldási alternatívái elfogytak. Ilyenkor tanácsadás keretében bővítjük a lehetséges megoldások terét addig a szintig, ahol az ügyfél már rá tud lelni egy számára is elfogadható útra.